Aandacht voor je dienst, vacatures of product?

Je wilt je dienst, product, opleiding, vacature of anderszins gericht onder de aandacht te brengen van professionals en management, werkzaam in en rond de Zorg voor de Jeugd/JGZ of de Zorg voor ouderen/VVT. Dat kan. Met Captise.  

Captise bereikt hiervoor rechtstreeks:

  •  ruim 20.000 mensen in en rond de Zorg voor Jeugd/JGZ
  •  ruim 30.000 mensen in en rond de Zorg voor Ouderen/VVT

Inzet media-mix
Captise zet een unieke mix van communicatiekanalen, platforms en (sociale) media in om de boodschap gericht te brengen:

  • portalen, gericht op Zorg voor Jeugd/JGZ of Zorg voor Ouderen/VVT
  • tweewekelijkse nieuwsbrieven met bijna 6000 abonnees (Jeugd/JGZ) resp. ruim 8000 abonnees (Ouderen/VVT); zie voorbeelden 
  • facebook met circa 5000 (JGZ) respectievelijk 4000 (VVT) likers
  • diverse eigen, gespecialiseerde LinkedIn groepen m.b.t. Zorg voor Jeugd en Zorg voor Ouderen (o.a. De Zorgmanagers, Jeugdgezondheidszorg, Zorg en Jeugd, Verpleging, e.a.)
  • andere, relevante, LinkedIn groepen
  • diverse malen via onze gespecialiseerde twitterkanalen (met ruim op JGZ 2900 resp Zorg circa 1400 volgers)
  • op Instagram Jeugdgezondheidszorg (ruim 1000 volgers) en Ouderenzorg_en_wijkverpleging (ruim 1000)
  • voor vacatures: diverse (ca. 12) jobboards (o.a. Indeed, Vacant, Joof, e.v.a.)

Meer weten?
Wil je ook geholpen worden om je boodschap of vacature gericht over te brengen? Neem dan contact op via info@captise.nl of bel 0651593539

Ons logo

x

 

7 meest gelezen nieuws afgelopen 30 dagen

Gamers, met name jongens, hebben minder kans op depressie

  • 19 februari 2021
  • Weergaves: 804
  • 0 Reactie

Lees meer in: Nieuws Jeugd Algemeen
Gamers, met name jongens, hebben minder kans op depressie

Jongens die regelmatig gamen hadden drie jaar later 24 procent minder depressieve symptomen dan jongens die minder dan eens per maand een videogame spelen. Het verschil werd wel alleen aangetroffen bij jongens die niet veel bewegen. Bij meisjes was er geen significant verschil. Blijkbaar kunnen de minder actieve jongens meer plezier en sociale interactie uit videogames kunnen halen. Specifiek bij meisjes zagen de onderzoekers wel dat als ze meer op sociale media zaten, ze ook meer depressieve symptomen ontwikkelden. 

Dat blijkt uit een onderzoek van het University College London (UCL), het Zweedse Karolinska Institutet en het Australische Baker Heart and Diabetes Institute.

Verklaring
Volgens de onderzoekers is een mogelijke verklaring ook dat de tijd die aan een activiteit besteed wordt van invloed is. De jongens in het onderzoek speelden meer videogames, terwijl de meisjes meer op sociale media zaten.

Afdrukken Terug
Categorieën: Nieuws Jeugd Algemeen
Tags:

Reageer.

Dit formulier verzamelt uw naam, e-mail adres, IP-nummer en de tekst/inhoud die u inbrengt, zodat we goed zicht kunnen blijven houden op de commentaren die op de website worden geplaatst.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd bij het commentaar. Ons algemene privacybeleid vindt u elders op de website.
Reageren

Theme picker